Ús de la mascareta a partir del 20 d’abril

L’empresari amb l’assessorament dels serveis de prevenció de riscos laborals seran els encarregats de determinar-ne l'ús en el lloc de feina

Tal com s’ha publicat en el BOE d’avui 20 d’abril de 2022, la mascareta deixa de ser obligatòria en els espais interiors, menys en els centres sanitaris, residències de gent gran i transport públic.

En les empreses, l’obligatorietat que els treballadors portin o no mascaretes ho ha de decidir l’empresari amb l’assessorament del seu Servei de prevenció de riscos laborals. En el cas de tenir contractat el servei de prevenció, seran aquests els que ho comunicaran als treballadors.

En cas de no tenir cap empresa de prevenció de riscos laborals contractada, anirà a criteri de l’empresari, però en qualsevol cas s’aconsella que s’informi per escrit als treballadors de l’obligatorietat o no i sempre indicant-ne els motius.

En cas de dubtes a l’hora de redactar l’escrit de comunicació als treballadors, no dubteu en posar-vos en contacte amb el Gremi a través del telèfon 93 424 10 58 o el correu electrònic gremi@gremicarn.cat

[contact-form-7 id=»1065″ title=»Fes-te soci»]