Federació

Meat Xperience: La fira del sector carni impulsada per Carnissers Xarcuters Catalunya

A més de la fira, que se celebrarà a La Farga de L’Hospitalet el 27 i 28 d’octubre, el dissabte a la nit se celebrarà un sopar previ de benvinguda a l'Hotel Catalonia Barcelona Plaza.

Com molts ja sabeu, el 27 i 28 d’octubre de 2024, La Farga de L’Hospitalet de Llobregat es convertirà en l’epicentre del sector carni amb la celebració de Meat Xperiencela primera fira especialitzada destinada exclusivament a carnisseries i xarcuteries. Durant aquest esdeveniment, tindreu l’oportunitat de submergir-vos en un ambient professional on s’exhibiran i es promouran els millors productes i serveis de productors especialitzats, amb l’objectiu d’impulsar el desenvolupament dels vostres negocis.

La fira vol ser un aparador d’exhibició per a les tendències i innovacions del sector, així com un espai per a la formació i l’aprenentatge gràcies a un complet programa d’activitats participatives. Un intercanvi comercial que aportarà una autèntica experiència d’innovació amb valor afegit per al sector. Podeu veure més informació de la fira al web meatxperience.com

Apunta’t al sopar de Meat Xperience

Dins del marc de la Fira MeatXperience, esteu tots invitats a assistir al sopar de benvinguda que tindrà lloc la nit del 27 d’octubre a l’Hotel Catalonia Barcelona Plaza amb un preu de 60€. Una oportunitat per establir relacions amb companys carnissers i xarcuters, fer networking i gaudir d’una vetllada gastronòmica memorable.

carnissersxarcuterscatalunya.cat
federaciocatalana@gremicarn.cat