GremiCarn ha participat en la presentació de la marca col•lectiva “Botifarra de la Garriga”, un distintiu que vol promoure el producte que es fa a les cansaladeries de La Garriga.
Yolanda Preseguer, cansaladera i membre de la junta de GremiCarn, assegura que “donarà valor al comerç local, que s’esforça cada dia per fer un producte millor”.
Sota aquest paraigua de marca, es vol identificar el producte i disposar d’un mitjà per a la seva promoció, també més enllà de la Garriga. Així, la Botifarra de la Garriga és aquella elaborada al municipi, amb els ingredients i característiques estipulats i comercialitzada amb el logotip creat per a la marca.
La creació de la marca col·lectiva Botifarra de la Garriga s’ha fixat una sèrie d’objectius. Els principals són fomentar el consum d’aquest producte agroalimentari; promocionar la Garriga com a destinació comercial especialitzada; donar cobertura a totes les accions promocionals que es portin a terme en relació a la botifarra de la Garriga; i incrementar l’oferta turística del municipi, dissenyant rutes i activitats relacionades amb el producte.