Ja s’ha obert l’accés per sol·licitar el bo kit digital per a autònoms i empreses d’entre 0 i 3 treballadors.
En què us pot ajudar GremiCarn?
Des del Departament de comunicació del Gremi us podem oferir les solucions de “Lloc web i presència a internet, Comerç electrònic i Gestió de xarxes socials. Des de GremiCarn us sol·licitarem el kit digital i us posarem en contacte amb programadors i dinamitzadors de xarxes socials perquè us ofereixin un servei a mida.
Per aquells que estigueu interessats en què us realitzem la sol·licitud del Kit Digital ompliu el formulari que trobareu a l’apartat del web www.gremicarn.cat/kit-digital. En aquesta pàgina també trobareu més informació dels serveis que podeu obtenir a través del Kit Digital.
Important:
-
- Les ajudes s’atorgaran per ordre d’inscripció.
- Només s’acceptaran les que compleixen tots els requisits.
- El termini de presentació serà de 3 mesos des de la publicació de la convocatòria o fins a l’exhauriment del pressupost
- Disposar de certificat de signatura digital o tramitar la sol·licitud a través d’una entitat que disposi (si es delega la presentació s’haurà de complimentar l’autorització oficial)
Funcionament:
En el moment de presentar la sol·licitud telemàticament, es farà una revisió automatitzada de la informació.
Un cop rebuda la concessió del Bo de Digitalització, l’empresa podrà realitzar el contracte amb l’Agent Digitalitzador escollit per bescanviar el bo kit digital segons el catàleg de solucions digitals. Podeu consultar el catàleg a: www.acelerapyme.gob.es/kit-digital/soluciones-digitales
Podran destinar-se aquestes ajudes a l’adopció de solucions de digitalització la fi de la qual sigui substituir a les solucions ja adoptades pel beneficiari, sempre que suposin una millora funcional. Per a considerar-se millora funcional, haurà de complir els següents requisits:
- La solució ha de ser completament nova i complir tots els requisits mínims de la categoria a la qual pertany, conforme a l’Annex IV de les Bases Reguladores
- Que la solució substituïda no complís amb algun dels requisits mínims exigits en la mateixa categoria de solució de digitalització corresponent.
No es considerarà millora funcional:
- Cap desenvolupament, progrés, augment o enriquiment dels serveis i funcionalitats de la solució existent.
- Actualització de versions de programari, això són, actualitzacions que el proveïdor tregui sobre una versió.
- Actualitzacions o millora de versions.
Cal tenir en comte que:
- És imprescindible que el/els vostre/es proveïdor/s hagi/n sol·licitat l’alta com a Agent Digitalitzador a Red.es, si voleu fer l’acció amb ells.
- Us podem posar en contacte amb proveïdors que coneixen el sector i les vostres necessitats i que ja estan donats d’alta.
- Podeu consultar les bases de la convocatòria en aquest enllaç: sede.red.gob.es/es/procedimientos/convocatoria-de-ayudas-destinadas-la-digitalizacion-de-empresas-del-segmento-i-entre