GremiCarn

El gremi de Tarragona signa un conveni de col·laboració amb GremiCarn per millorar els serveis als agremiats.

Amb aquesta signatura, unim esforços Lleida, Tarragona i Barcelona per oferir a tots els agremiats millors serveis i un equip de professionals propis especialitzats en el sector carni.

Aquest dilluns va signar-se el conveni de col·laboració entre el Gremi de Carnissers, Cansaladers i Xarcuters de les Comarques Tarragonines i GremiCarn. Amb aquesta signatura, es fa palès la unió d’esforços entre Tarragona, Lleida i Barcelona per oferir a tots els agremiats un equip de professionals propis especialitzats en el sector carni per a l’assessorament en el dia a dia empresarial.

Amb aquesta col·laboració, els agremiats dels tres territoris disposen d’un ventall de serveis a preus molt competitius i sempre desenvolupats per personal propi:

• Gestió empresarial: Des del departament laboral, fiscal, comptable i d’assegurances, planifiquem i gestionem totes les tramitacions pel creixement del vostre negoci optimitzant la seva rendibilitat. A més, d’una borsa de treball, del departament d’energia i gestió de subvencions.
  • Qualitat i seguretat alimentària: Us oferim un assessorament integral per a la vostra carnisseria-xarcuteria per així donar compliment a les exigències sanitàries. Us implantem, revisem i us acompanyem en tots els tràmits i processos.
  • Màrqueting i comunicació: Us acompanyem en la comunicació de la vostra empresa i la fidelització dels vostres clients a través de campanyes promocionals per a la vostra pàgina web, xarxes socials i punt de venda.
  • Àrea jurídica: Assessorament jurídic per a empreses i professionals, i informació de novetats normatives en matèria mercantil, fiscal, laboral i higiènica-sanitària, entre altres.

Us animem a utilitzar l’equip de professionals de GremiCarn Tarragona, Lleida i Barcelona, i consultar gratuïtament tots aquells dubtes que us sorgeixin del vostre dia a dia professional.

[contact-form-7 id=»1065″ title=»Fes-te soci»]