Convalidació dels requisits d’empresa artesana alimentària i renovació del carnet d’artesà

Totes les empreses artesanes alimentàries han de presentar abans del 3 de novembre una convalidació sobre el compliment dels requisits per tenir l’acreditació d’artesania alimentària

El passat 30 d’abril es va publicar un nou Decret que estableix que totes les empreses artesanes alimentàries han de presentar abans del 3 de novembre una convalidació sobre el compliment dels requisits per tenir l’acreditació d’artesania alimentària.

Per aquest motiu, com a empresa registrada en l’Artesania Alimentària de Catalunya, és important que sol·liciteu la convalidació de les noves condicions per seguir amb l’acreditació. Si esteu interessats que des de GremiCarn us realitzem aquest tràmit administratiu envieu un correu a areasocial@gremicarn.cat i així fer-vos arribar els següents documents-plantilles:

• Memòria explicativa amb la descripció dels processos d’elaboració de productes i la relació dels productes elaborats per l’empresa. En cas que l’empresa tingui més d’un establiment d’elaboració, cal detallar aquesta informació per establiment. També cal incloure el volum de producció, l’explicació dels seus canals de venda i la relació dels seus establiments de venda.
  • Autorització de representació d’empresa artesana.

A més, el carnet d’artesà també s’ha de renovar i passar a digital abans del 3 de novembre. Si esteu interessats que des de GremiCarn us realitzem aquest tràmit administratiu envieu un correu a areasocial@gremicarn.cat i així fer-vos arribar els següents documents-plantilles: :

• Autorització de representació carnet artesà.
  • Document que acrediti que la persona treballa de forma artesana i detall de les tasques que realitza, certificat d’empresa -si treballa per compte d’altri- o declaració responsable -si és empresa individual-.

Tots aquells que no presentin la convalidació d’empresa artesana o la renovació del carnet artesà abans del 3 de novembre se’ls retirarà l’acreditació.

Departament
Àrea Social i Atenció a l'Agremiat
Cristina Domènech
Contacta amb nosatres per whatsapp