Campanyes

Campanya «Principis per recuperar els principis» de la Confederació Espanyola de Comerç

La Confederació Espanyola de Comerç crea una campanya per a destacar els valors del comerç de proximitat: proper, humà, fresc i sostenible. Podeu descarregar-vos la campanya al final de la notícia

Des de GremiCarn ens sumem suma a la campanya “Principis per recuperar els principis”, impulsada per la Confederació Espanyola de Comerç (CEC) amb el suport de la Secretaria d’Estat de Comerç. ) amb el suport de la Secretaria d’Estat de Comerç. Aquesta campanya té com a objectiu destacar els valors del comerç de proximitat: proper, humà, fresc i sostenible. Inclou la difusió de cartells informatius, un vídeo promocional disponible en diverses llengües i una presència activa a les xarxes socials. Amb aquesta iniciativa, es busca conscienciar la ciutadania sobre la importància de consumir productes locals i fomentar una compra responsable que respecti el medi ambient.

Podeu descarregar-vos la campanya al següent enllaç

Els eixos principals de la campanya inclouen:

[contact-form-7 id=»1065″ title=»Fes-te soci»]