Tots els establiments alimentaris sense excepció, han d’assegurar que els aliments que manipulen, transformen, elaboren, comercialitzen o subministren, tinguin les màximes garanties higièniques i sanitàries. En aquest aspecte, la normativa vigent exigeix que tots els establiments (botigues incloses), implantin un sistema d’autocontrol basat en la metodologia d’anàlisi de perills i punts de control crítics (APPCC), en funció de la mida i de les manipulacions i procediments que es duguin a terme a l’establiment.
EDICIÓ IMPRESA:
Tots aquells socis interessats a tenir un exemplar imprès de l’agenda, han de reservar-la a través de les oficines gremials.
Barcelona: telèfon 93 424 10 58 o e-mail info@gremicarn.cat. Preu: 15€ + despeses d’enviament.
Lleida: telèfon 973 28 98 60 o e-mail info@gremicarnlleida.com. Preu: 15€ + despeses d’enviament.
Tarragona: telèfon: 977 225 359 o e-mail: gremicarnisserstgn@gmail.com. Preu: 20€.
EDICIÓ DESCARREGABLE:
Totes aquelles persones que desitgin descarregar-se l’Agenda Autocontrol en format pdf de forma gratuïta ho poden fer a través del botó que hi ha al final de la notícia.
APLICACIÓ DE MICROSOFT:
Com a novetat d’enguany, ja està disponible la nova aplicació Agenda d’Autocontrol Alimentari a la Microsoft Store per a ordinadors, mòbils i tauletes a un preu de 69€. Una iniciativa realitzada gràcies al soci Carlos Pastor i amb el suport de la Fundació Oficis de la Carn i la Federació Catalana de Carnissers Xarcuters – Cansaladers. Per a tots aquells interessats amb aquesta nova eina, entrant en el següent enllaç podran comprar-lo i veure les característiques del programa: Web de l’aplicació.
En aquest altre enllaç podran veure un videotutorial sobre el seu funcionament: Veure el videotutorial
Recordem que l’Agenda està disponible on-line a través del portal web per a tots els socis dels gremis de la Federació. Només cal que estiguin registrats i la mateixa clau d’accés els donarà l’entrada a l’Agenda.