Noves sessions del programa formatiu de carnisseria avançada

Els set cursos, que s'iniciaran a partir del setembre, es realitzen a la Chambre de Métiers et de l’Artisanat des Pyrénées-Orientales (Perpinyà) i tenen una durada de 3 dies.

hr{margin: 40px 0px !important;}

Des de l’Escola de la Carn juntament amb la Chambre de Métiers et de l’Artisanat des Pyrénées-Orientales us oferim un programa formatiu de carnisseria avançada, que permetrà ampliar les vostres habilitats professionals aprofundint en l’especejament, el tall de carn i preparacions culinàries càrnies.

Després de l’èxit obtingut en les primeres formacions, hem organitzat 7 sessions noves que se realitzaran a partir del setembre i que tindran una durada de 3 dies cada una (21 hores).

El programa formatiu es realitza a les instal·lacions de l’escola de la Chambre de Métiers et de l’Artisanat des Pyrénées-Orientales a Rivesaltes (França). Per així oferir una formació en què l’alumne sigui el centre, cada curs té un aforament màxim de 12 persones; i té un cost de 350 € que inclou l’hotel, els àpats (tres dinars i dos sopars) i el curs.

Valoració d’una espatlla de bou
26, 27 i 28 de setembre

Tall de les diferents peces d’una espatlla de bou i aplicacions culinàries amb les peces tallades prèviament (tàrtar, rostits, fondue bourguignonne, bourguignon i terrina de bou amb condiments, entre d’altres).

Més info i inscripcions

Valoració d’una bola de bou
7, 8 i 9 de novembre

Tall de les diferents peces d’una bola de bou i aplicacions culinàries amb les peces tallades prèviament (tàrtar, bistecs, rostits, fondue bourguignonne, bœuf Stroganov i pot au feu, entre d’atres).

Més info i inscripcions

Valoració d’un quart de davant de bou
9, 10 i 11 de gener

Tall de les diferents peces d’un quart de davant de bou i aplicacions culinàries amb les peces tallades prèviament (tàrtar, bistecs, rostits, fondue bourguignonne, bœuf Stroganov i pot au feu, entre d’altres).

Més info i inscripcions

Valoració d’un quart de darrera de bou
20, 21 i 22 de febrer

Tall de les diferents peces d’un quart de darrera de bou i aplicacions culinàries amb les peces tallades prèviament (tàrtar, carpaccio, rostits, bistecs, fondue bourguignonne, bourguignon i terrines de bou, entre d’altres).

Més info i inscripcions

Valoració d’un canal de xai
20, 21 i 22 de març

Tall de les diferents peces d’un canal de xai i aplicacions culinàries amb les peces tallades prèviament (costelles amb os i petits trossos sense os per a la planxa, peces senceres en cocció lenta, tajine, cuscús i navarrin, entre d’altres).

Més info i inscripcions

Valoració d’una mitja canal de vedella
26, 27 i 28 de maig

Tall de les diferents peces d’una mitja canal de vedella i aplicacions culinàries amb les peces tallades prèviament (paupiettes, façon grenadin, rostits orloff, rostits cocotte, escalopes, saltimbocca, iblanquettei osso-bucco, entre d’altres).

Més info i inscripcions

Valoració d’una mitja canal de porc
26, 27 i 28 de juny

Tall de les diferents peces de mitja canal de porc i aplicacions culinàries amb les peces tallades prèviament (Pernil blanc truffé, paté de pagès, botifarra de fetge, estofat i paté amb crosta, entre d’altres).

escoladelacarn.com
escola@escoladelacarn.com