Concepte de botiga: Gestiona el punt de venda

Dies: 9 de maig al 22 de juny
Professor: Maria Callis
Modalitat: Online

Objectius del curs
En aquest curs pretenem donar les pautes que ajudin a l'empresari a preservar la seva marca i potenciar les seves vendes, i a l'empleat a gestionar la botiga de manera que la faci créixer, i a ell li permeti un desenvolupament professional.

Dirigit a
Adreçat al personal del punt de venda i màrqueting d’empreses.
Tot tipus d’empleats de botiga, així com personal relacionat de retail.

Contingut
Introducció I.
o Cultura de l'empresa.
o Client potencial.

Introducció II.
o Posada a punt.
o Primer contacte.
o Procés de venda.
o Tancament de la venda.
o Postvenda.
o Incidències.

Quadre - Guia.

 

Perfil dels ponents
María Callis
Màster en Direcció i administració d'empreses per ESADE.
María Callís es dedica a la disciplina del Màrqueting; primer com consultora de màrqueting i més tard com responsable del departament de Trade Màrqueting.

Per a més informació aquí

Si vols compartir...